Her har vi samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål for dig, der skal leje eventstyling produkter.

Det er vigtigt for os, at du kan finde svar på de spørgsmål, som du måtte sidde med inden bestillingen.

Åbningstider og kontaktoplysninger

Du finder vores åbningstider i bunden af siden. 

Alle ugens dage kan du kontakte os på:

(+45) 71 990 977
info@eventstyling

Er produkterne ledig?

Vi har rigtig rigtig mange produkter på hylderne!
Derfor vil du typisk ikke opleve, at vi ikke har det du søger, klar til dig.

Når du bestiller på hjemmesiden får du lynhurtigt svar på, om produktet er ledig. Der går oftest kun 1-2 timer fra bestillingen gennemføres til den endelige bekræftelse ligger i din indbakke.

Hvornår skal man betale?

Vi giver dig flere forskellige muligheder for, hvordan betalingen kan foregå.

1. Du kan betale nu ved bestilling.
2. Du kan betale ved afhentning eller når vi leverer dine produkter. Her tager vi som udgangspunkt MobilePay og kreditkort.
3. Du kan som virksomhed betale på faktura eller EAN imod et fakturagebyr før udlejningen starter.

Vi forbeholder os retten til at opkræve depositum på visse udlejninger, hvis vi mener dette er nødvendigt.

Kan produkterne leveres?

Selvfølgelig!
Når du lejer hos Eventstyling tilvælger du blot levering med bestillingen. Vi leverer ud fra din planlægning og til alle brofaste øer med vores egen chauffør.

Hvad sker der, hvis vi ødelægger noget?

Det kan ske at noget går i stykker eller forsvinder – og derfor kan du se erstatningspriser på de fleste af vores produkter her. Kan de lejede produkter ikke rengøres tilfredsstillende efter brug opkræver vi ligeledes erstatningspris – dette sker dog sjældent.

1. Sørg for at alle de lejede produkter er tørre og evt. rystet/tømt for indhold/skrald inden de pakkes ned
2. Sørg for at pakke de lejede produkter ind på samme vis som ved levering/afhentning 

Ganske kort fortalt er det dit ansvar at passe på tingene. Du er erstatningspligtig ved skader, misligholdelse, defekter og manglende produkter. De fleste forsikringsselskaber dækker med en almindelig indboforsikring det udstyr, som du lejer hos os. Undersøg omstændighederne med dit forsikringsselskab, hvis du er i tvivl.

Kan vi få et tilbud?

I nogle tilfælde, kan vi lave et skræddersyet tilbud til jer. Det kræver som udgangspunkt, at du skal bruge flere produkter eller over en længere periode.

Hvor længe lejer jeg produkterne?

Typisk lejer man styling produkter for nogle dage ad gangen. De fleste vælger at afhente på et af vores 3 lagre eller få leveret med GLS.

Man henter typisk om torsdagen og returnerer om mandagen, hvis man vil leje produkterne for weekenden. Sender vi med GLS modtager du produkterne senest torsdag og skal sende dem retur senest mandag.

Der er ud fra vores priser beregnet 1 brugsdag på produkterne. Lad os vide, hvis det skal bruges mere end én dag. 

Kan vi afbestille vores produkter?

Ja, det kan I godt. Dette er dog i henhold til vores handelsbetingelser.

Har du behov for at annullere en udlejning, så kontakt os hurtigst muligt pr. mail: info@eventstyling.dk

Har Eventstyling et CVR-nr?

Ja, det har vi. Eventstyling er en underafdeling til LejFesten ApS med CVR nummer DK-39387336. 


Vores officielle data er:
Lejfesten ApS
CVR: 39387336

Postadresse:
Agertoften 1
Hal 7
5550 Langeskov

(+45) 71 990 977
info@lejfesten.dk

Er Eventstyling forsikrede?

Ja, det er vi.

Vi har alle lovpligtige og fornuftige forsikringer.

Vores forsikring dækker ikke udstyret, når du bruger det.

Hvilken bank har Eventstyling?

Vores pengeinstitut er Frørup Andelskasse.

Reg-nr: 5960
Konto-nr: 8093460

IBAN kontonummer: DK9159600008093460
SWIFT adresse/BIC: FROPDK21

Fandt du ikke hvad du søgte?