Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Bartilbehør
Er du i gang med at planlægge den perfekte fest eller begivenhed, og har du brug for bartilbehør? Hos Eventstyling.dk tilbyder vi en bred vifte af bartilbehør til leje, der vil give din bar det ekstra pift, det kræver for at imponere dine gæster.
Vores udvalg af bartilbehør er omfattende, og vi har noget, der passer til enhver smag og stil. Fra forskellige typer skilte, både almindelige og LED-skilte, til bowler til vin, eksempelvis champagnebowler, og vinflaskekølere – vi har det hele. Uanset om du holder en formel sort slips-begivenhed eller en mere afslappet sammenkomst, har vi bartilbehør, der passer til lejligheden.
Det rigtige bartilbehør kan være afgørende for at skabe den rette stemning ved din begivenhed. En elegant champagneskål kan sætte tonen for en aften med fest og glamour, mens vores LED-skilte kan tilføre et sjovt og festligt element til en mere afslappet begivenhed. Med vores udvalg kan du let skabe den stemning, du ønsker.
At leje bartilbehør hos Eventstyling.dk er nemt og ligetil. Du kan gennemgå vores udvalg, vælge de elementer, der passer til din begivenhed, og afgive din bestilling direkte på vores hjemmeside. Alle vores produkter er af høj kvalitet og nemme at anvende, så du kan fokusere på at nyde din begivenhed.
Hos Eventstyling.dk er vi dedikeret til at levere bartilbehør af høj kvalitet og en fremragende service. Vi er her for at hjælpe dig med at skabe en mindeværdig begivenhed, og vi er altid klar til at besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have om vores produkter. Med vores bartilbehør kan du være sikker på, at din bar vil imponere dine gæster.
Vi har 3 forskellige muligheder.
1. Du kan vælge at afhente dine vare på et af vores 3 lagre
2. Du kan få sendt dine vare med GLS (enkelte vare kan ikke sendes)
3. Du kan bestille levering og opsætning af os
Vælger du levering med GLS sender vi dine vare sikkert i vores smarte, bæredygtige klik kasser. Der medfølger returlabel til GLS pakkeshop.
Ingen tape, ødelagte papkasser eller printer uden papir.
Modtag, brug, pak, returner – det er nemt.
Vi har 3 forskellige muligheder.
1. Du kan vælge at afhente dine vare på et af vores 3 lagre
2. Du kan få sendt dine vare med GLS (enkelte vare kan ikke sendes)
3. Du kan bestille levering og opsætning af os
Vælger du levering med GLS sender vi dine vare sikkert i vores smarte, bæredygtige klik kasser. Der medfølger returlabel til GLS pakkeshop.
Ingen tape, ødelagte papkasser eller printer uden papir.
Modtag, brug, pak, returner – det er nemt.
Du lejer produktet henover en periode, da vi ikke har åbent på vores lagre hver eneste dag. Typisk har vi åbent mandage og torsdage – det betyder altså, at du kan afhente den ene dag og returnere den anden.
Har du brug for at leje produktet i flere perioder – eller skal du bruge det på den dag, som det skal afhentes/afleveres, så siger du bare til. Vi finder selvfølgelig en løsning til dig!
I nogle tilfælde kan vi åbne specielt for dig. Vi har dog sat vores åbningstider efter, hvordan efterspørgslen normalt er.
Har du behov for at hente udenfor vores almindelige åbningstider på det enkelte lager, så kontakt os og vi forsøger at finde en løsning.
Det kan ske at noget går i stykker eller forsvinder – og derfor kan du se erstatningspriser på de fleste af vores produkter her. Kan de lejede produkter ikke rengøres tilfredsstillende efter brug opkræver vi ligeledes erstatningspris – dette sker dog sjældent.
1. Sørg for at alle de lejede produkter er tørre og evt. rystet/tømt for indhold/skrald inden de pakkes ned
2. Sørg for at pakke de lejede produkter ind på samme vis som ved levering/afhentning
Ganske kort fortalt er det dit ansvar at passe på udstyret. Du er erstatningspligtig ved skader, misligholdelse, defekter og manglende udstyr. De fleste forsikringsselskaber dækker med en almindelig indboforsikring det udstyr, som du lejer hos os. Undersøg omstændighederne med dit forsikringsselskab, hvis du er i tvivl.
Som regel har vi altid produkter på hylderne. For at finde ud af, om produktet er ledigt, skal du gennemføre din ordre.
Så snart, at vi modtager den, gennemgår vi din bestilling og du får besked på SMS og mail. Mere end 95% af vores ordrer godkendes inden for ganske få timer.
Vi giver dig flere forskellige muligheder for, hvordan betalingen kan foregå.
1. Du kan betale nu ved bestilling. Vi trækker først pengene når din udlejning starter.
2. Du kan betale ved ahentning eller når vi leverer dine produkter. Her tager vi som udgangspunkt MobilePay.
3. Du kan betale på faktura imod et fakturagebyr.
Østbanegade 41, kld
Mandag: 14-17
Torsdag: 14-17
Fredag: 12-14
Baldersbækvej 8D, Ishøj, Danmark
Mandag: 15-17
Torsdag: 15-17
Agertoften 1, Langeskov, Danmark
Mandag: 14-16
Torsdag: 14-16
(+45) 71 990 977
Mandag – fredag: 9:00 – 17:00
Weekend: 9:00 – 12:00
En del af
Lejfesten ApS
info@eventstyling.dk
CVR: DK-39387336