Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Backdrops
Backdrops
Backdrops
Backdrops
Backdrops
Backdrops kan tage din begivenhed til nye højder ved at skabe en unik stemning og baggrund. Hos Eventstyling.dk tilbyder vi udlejning af backdrops til alle typer arrangementer. Uanset om du har brug for en backdrop til en selfiestation, et bryllup, en firmafest eller et temaarrangement, har vi noget for dig.
Vi har et bredt udvalg af backdrops, der passer til enhver begivenhed. Vi har alt fra standard backdrops, der er trykt på PVC eller stof, til speciallavede backdrops, der er skræddersyet til din begivenhed. Vi tilbyder backdrops til forskellige temaer, herunder Oktoberfest, 80’er-fest, 90’er-fest, hawaii-tema, og mange flere. Med så mange valgmuligheder er du sikker på at finde en backdrop, der passer perfekt til din begivenhed.
Backdrops gør mere end bare at give en baggrund til billeder. De kan ændre stemningen i et rum og transportere dine gæster til en anden tid eller et andet sted. En backdrop kan forvandle en del af festlokalet og skabe en unik og engagerende atmosfære. Med en af vores backdrops kan dine gæster næsten mærke, at de bliver taget tilbage i tiden eller til et andet sted i verden. Det er en fantastisk måde at tilføje noget ekstra til din fest.
At leje en backdrop hos Eventstyling.dk er nemt. Du kan vælge dit foretrukne design, størrelse og lejeperiode direkte på vores hjemmeside. De fleste af vores backdrops kommer med et medfølgende stativ, men du kan også leje et separat, hvis det er nødvendigt. Installationen er enkel, og du kan hurtigt skabe en fantastisk effekt til din begivenhed.
Hos Eventstyling.dk er vi dedikeret til at tilbyde produkter af høj kvalitet og fremragende kundeservice. Alle vores backdrops er af høj kvalitet og holdbare, så de vil se fantastiske ud i hele din begivenhed. Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at vælge den rigtige backdrop til dit arrangement.
Vi har 3 forskellige muligheder.
1. Du kan vælge at afhente dine vare på et af vores 3 lagre
2. Du kan få sendt dine vare med GLS (enkelte vare kan ikke sendes)
3. Du kan bestille levering og opsætning af os
Vælger du levering med GLS sender vi dine vare sikkert i vores smarte, bæredygtige klik kasser. Der medfølger returlabel til GLS pakkeshop.
Ingen tape, ødelagte papkasser eller printer uden papir.
Modtag, brug, pak, returner – det er nemt.
Vi har 3 forskellige muligheder.
1. Du kan vælge at afhente dine vare på et af vores 3 lagre
2. Du kan få sendt dine vare med GLS (enkelte vare kan ikke sendes)
3. Du kan bestille levering og opsætning af os
Vælger du levering med GLS sender vi dine vare sikkert i vores smarte, bæredygtige klik kasser. Der medfølger returlabel til GLS pakkeshop.
Ingen tape, ødelagte papkasser eller printer uden papir.
Modtag, brug, pak, returner – det er nemt.
Du lejer produktet henover en periode, da vi ikke har åbent på vores lagre hver eneste dag. Typisk har vi åbent mandage og torsdage – det betyder altså, at du kan afhente den ene dag og returnere den anden.
Har du brug for at leje produktet i flere perioder – eller skal du bruge det på den dag, som det skal afhentes/afleveres, så siger du bare til. Vi finder selvfølgelig en løsning til dig!
I nogle tilfælde kan vi åbne specielt for dig. Vi har dog sat vores åbningstider efter, hvordan efterspørgslen normalt er.
Har du behov for at hente udenfor vores almindelige åbningstider på det enkelte lager, så kontakt os og vi forsøger at finde en løsning.
Det kan ske at noget går i stykker eller forsvinder – og derfor kan du se erstatningspriser på de fleste af vores produkter her. Kan de lejede produkter ikke rengøres tilfredsstillende efter brug opkræver vi ligeledes erstatningspris – dette sker dog sjældent.
1. Sørg for at alle de lejede produkter er tørre og evt. rystet/tømt for indhold/skrald inden de pakkes ned
2. Sørg for at pakke de lejede produkter ind på samme vis som ved levering/afhentning
Ganske kort fortalt er det dit ansvar at passe på udstyret. Du er erstatningspligtig ved skader, misligholdelse, defekter og manglende udstyr. De fleste forsikringsselskaber dækker med en almindelig indboforsikring det udstyr, som du lejer hos os. Undersøg omstændighederne med dit forsikringsselskab, hvis du er i tvivl.
Som regel har vi altid produkter på hylderne. For at finde ud af, om produktet er ledigt, skal du gennemføre din ordre.
Så snart, at vi modtager den, gennemgår vi din bestilling og du får besked på SMS og mail. Mere end 95% af vores ordrer godkendes inden for ganske få timer.
Vi giver dig flere forskellige muligheder for, hvordan betalingen kan foregå.
1. Du kan betale nu ved bestilling. Vi trækker først pengene når din udlejning starter.
2. Du kan betale ved ahentning eller når vi leverer dine produkter. Her tager vi som udgangspunkt MobilePay.
3. Du kan betale på faktura imod et fakturagebyr.
Østbanegade 41, kld
Mandag: 14-17
Torsdag: 14-17
Fredag: 12-14
Baldersbækvej 8D, Ishøj, Danmark
Mandag: 15-17
Torsdag: 15-17
Agertoften 1, Langeskov, Danmark
Mandag: 14-16
Torsdag: 14-16
(+45) 71 990 977
Mandag – fredag: 9:00 – 17:00
Weekend: 9:00 – 12:00
En del af
Lejfesten ApS
info@eventstyling.dk
CVR: DK-39387336